דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרקטורונים - חוויה לילדים ולכל המשפחה בחופשה 

מאת    [ 22/06/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2588 פעמים ]

אבל למעשה חופשה עם הילדים עשויה, אם לא תהיו זהירים, לקחת תפנית מכוערת ולהפוך מחוויה משפחתית מגבשת ומלכדת לסוף שבוע של ריבים בין הילדים להורים ובין הילדים לבין עצמם.

על מנת להגן על עצמכם מסכנה זו יש לנקוט במספר אמצעי זהירות פשוטים אבל חיוניים:

1.      מומלץ לצאת לחופשה משפחתית ביחד עם עוד משפחות על מנת שלילדים יהיה עם מי לשחק.

2.      מומלץ לבדוק היטב את הצימר והסביבה על מנת לוודא שמדובר במקום שערוך לקבלת ילדים ומכיל מתקני משחקים, מדשאות גדולות או אטרקציות אחרות.

3.      מומלץ לא לקחת סיכון ולאלתר דברים אלא לתכנן את החופשה מראש. אם החיפזון מהשטן, הרי שהאלתור הינו ללא ספק קרוב משפחה.

אפשרות אחת נחמדה שתמיד עוזרת להעביר חופשה משפחתית על הצד הטוב ביותר, עם ילדים זורחים מאושר והורים רגועים היא אפשרות של טיולי טרקטורונים.

כיום יש בארץ מקומות רבים שמציעים אפשרות לטיולי טרקטורונים משפחתיים ברמות אתגר שונות החל מטיול מישורי ורגוע ועד לטיולים מעט יותר אקסטרימים ופרועים שיתאימו למשפחות עם ילדים בוגרים יותר שיעריכו את החוויה יוצאת הדופן. טיול טרקטורונים יכול להמשך החל ממספר שעות בודדות ועד ליום שלם, תלוי בגיל הילדים, בחשק של ההורים ובתקציב המשפחתי כמובן.

טיולי הטרקטורונים מהווים את אחת האטרקציות הבודדות שאני מצליחה לחשוב עליהן, שמספקות מידה שווה של הנאה ועניין עבור הילדים ועבור ההורים. דבר זה הופך את הטיולים הללו לחוויה מומלצת במיוחד בכל נופש משפחתי.

על מנת שלא תיאלצו לאלתר במהלך החופשה ולחפש אטרקציות (האלתור כזכור, הינו קרוב משפחה של השטן) הנה מספר מקומות המציעים חוויית טרקטורונים ברחבי הארץ:

צפון:

 - טרקטורוני היער והגולן - בטרקטורוני היער והגולן שברמות נפתלי תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות באווירת אקסטרים כגון טיולי אופניים, באגי, ג'יפים וטרקטורונים. המסלולים היפהפיים עוברים בינות להרים ולעצים והינם מסלולים מסומנים של החברה להגנת הטבע. הטיולים מלווים במדריכים מיומנים ומשלבים חוויות כגון סיור במחלבות צאן, סיור ביקבי בוטיק ועוד. גולת הכותרת של טרקטורוני היער והגולן היא הטרקטורונים המיוחדים המיועדים לרכיבה עצמאית של הילדים.

דרום:

- טרקטורוני הנגב -

בטרקטורוני הנגב תוכלו ליהנות מחוויה ייחודית לכל המשפחה (ילדים החל מגיל 4) הכוללת טיולי שטח מדבריים בטרקטורוני ספורט חדישים ומשוכללים שהופכים את החוויה ליוצאת דופן ומיוחדת במינה. טיולי השטח הקצרים ביותר המוצעים בטרקטורוני הנגב נמשכים כשעה וחצי ואילו הטיולים הארוכים יכולים להגיע אף למספר ימים.

מרכז והשפלה:

- טרקטורוני ירושלים -

בטרקטורוני ירושלים תוכלו לצאת לטיולים שונים ומגוונים במסלולים יפים ומיוחדים באזור ירושלים. בין הטיולים המוצעים תוכלו למצוא טיולי שטח, טיולי שקיעה, פריסות שטח עם מדורה, מעברי מים ועוד. הטרקטורונים באתר מיועדים לרכיבה זוגית והינם מודל חדיש משנת 2010 בשם טרקטורוני מיני באגי. מבחר הטיולים המוצעים באתר מאפשר להתאים את סוג ואופי הטיול למשפחה המטיילת ובכך להבטיח חוויה מוצלחת במיוחד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב